Іноді трапляється така ситуація, коли ваш улюблений пристрій перестає працювати, або починає працювати некоректно. Що робити в такій ситуації? Для початку не потрібно панікувати, випийте чаю або кави, і заспокойтеся. Наші фахівці сервісного відділу прийдуть на допомогу і повернуть пристрою належний спосіб роботи.
Які товари мають гарантію?
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.Гарантія надається на термін, передбачений сервісної політикою виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Куди мені звернутися в разі потреби гарантійного обслуговування?
Ви завжди можете звернутися в наш магазин, і ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.
Ми приймаємо на сервісне обслуговування товари тільки з оригіналами розрахункових документів, які видаються кожному покупцеві, зберігайте їх протягом всього терміну експлуатації:
- гарантійний талон (з заповненими даними);
- чек про покупку (з мокрою печаткою).
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товар належної якості, але тільки протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому повинні бути дотримані всі вимоги:- товар не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені споживчі властивості, пломби і ярлики;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує покупку в нашому магазині.
Якщо ви купували аксесуари, то поверненню підлягають тільки «НЕ РОЗПАКОВАННІ». Якщо є сліди відкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо.
Як бути з товаром, де необхідна допомога?
Незалежно від того, є ще гарантійний термін на товар, або вже немає - ви завжди можете звернутися до нас на лінію для отримання допомоги та рекомендацій щодо подальших дій.Фахівці нашого сервісного центру візьмуть товар для діагностики, проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонт пристрою, обмін товару, або повернення грошових коштів. З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.:
А коли гарантія не діє? Терміни гарантійного і пост-гарантійного обслуговування З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.:
068-85-00-200