Іноді трапляється така ситуація, коли ваш улюблений пристрій перестає працювати, або починає працювати некоректно. Що робити в такій ситуації? Для початку не потрібно панікувати, випийте чаю або кави, і заспокойтеся. Наші фахівці сервісного відділу прийдуть на допомогу і повернуть пристрою належний спосіб роботи.
Які товари мають гарантію?
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.Гарантія надається на термін, передбачений сервісної політикою виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або гарантійний талон нашого магазину.
Будь ласка, перевіряйте комплектацію і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.
Куди мені звернутися в разі потреби гарантійного обслуговування?
Ви завжди можете звернутися в наш магазин, і ми обов'язково допоможемо у вирішенні вашого питання.
Ми приймаємо на сервісне обслуговування товари тільки з оригіналами розрахункових документів, які видаються кожному покупцеві, зберігайте їх протягом всього терміну експлуатації:
- гарантійний талон (з заповненими даними);
- чек про покупку (з мокрою печаткою).
Чи можу я повернути товар, якщо він мені не підійшов?
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви можете повернути товар належної якості, але тільки протягом 14 днів з моменту покупки. При цьому повинні бути дотримані всі вимоги:- товар не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені споживчі властивості, пломби і ярлики;
- наявність розрахункового документа, що підтверджує покупку в нашому магазині.
Якщо ви купували аксесуари, то поверненню підлягають тільки «НЕ РОЗПАКОВАННІ». Якщо є сліди відкриття аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) — товар повернути неможливо.
Як бути з товаром, де необхідна допомога?
Незалежно від того, є ще гарантійний термін на товар, або вже немає - ви завжди можете звернутися до нас на лінію для отримання допомоги та рекомендацій щодо подальших дій.Фахівці нашого сервісного центру візьмуть товар для діагностики, проведуть експертизу і приймуть рішення про подальші дії: ремонт пристрою, обмін товару, або повернення грошових коштів. З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.:
068-85-00-200
А коли гарантія не діє?
Відповідно до Закону України, гарантія втрачає силу в наступних випадках:- пошкоджені будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби, тощо;
- серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним в гарантійному талоні;
- вироби зазнали ремонту не уповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
- дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеної в інструкція з експлуатації;
- виріб пошкоджено, або вийшло з ладу у зв'язку з порушенням правил і умов установки, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
- обладнання пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових чинників та інших ситуацій, що не залежать від продавця;
- виріб має виражені механічні і / або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
- виникло пошкодження, викликане потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
- дефекти викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
- представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів або параметрів роботи обладнання або його компонентів (не дотримання умов зарядки, передбачені виробником);
- обладнання було пошкоджено в результаті використання неякісних та / або несправних (зокрема механічно пошкоджених), або нестандартних змінних носіїв.
Терміни гарантійного і пост-гарантійного обслуговування
Відповідно до Статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», термін гарантійного обслуговування визначається сервісним центром, та узгоджується з покупцем індивідуально, але не перевищує 28 днів з дати надходження товару на сервіс. В інших випадках, з причини відсутності запчастин, термін ремонту може займати понад зазначену.З питань сервісного обслуговування і повернення товару дзвоніть нам за тел.: