Сервісне обслуговування

Правила прийому техніки на гарантійне обслуговування

Ми надаємо сервісне обслуговування виключно нашим клієнтам, і клієнтам, які придбали товари у наших авторизованих дилерів.

Важливо! Швидкість вашого звернення безпосередньо залежить від точного формулювання проблеми. Також в залежності від складності питання і необхідності передачі обладнання на завод-виробника.

Будь ласка, перед початком експлуатації обладнання, ознайомтесь з інструкцією по експлуатації!

Прохання, перед відправкою товару на сервісне обслуговування, заповнити онлайн форму, і поставити підпис, також поставте підпис на гарантійному талоні. Товари, передані без заповненої анкети з підписом - на сервісне обслуговування не приймаються, до моменту заповнення і підпису.

Для якісного і оперативного вирішення питання необхідно:

  • вказати ім'я клієнта і номер телефону для зв'язку;
  • вказати дату покупки і магазин;
  • вказати модель і серійний номер пристрою;
  • описати проблему і з яким обладнання експлуатували;
  • по можливості скинути нам відео / фото, якщо такі є;
  • поставити підпис.

Процедура приема товара на сервисное обслуживание

  • Ознакомтесь с условиями и подпишите гарантийный талон, выданный вам при покупке товара (без подписи, или без гарантийного талона, сервис вправе отказать в обслуживании).
  • При отправке товара, вложите гарантийный талон в коробку с товаром.
  • Заполните анкету по ссылке ниже, указав все поля со звездочкой.
  • После получения товара, сервисный центр сверяет всю информацию, и начинает диагностику товара.
  • По окончанию диагностики, сервисный центр, или менеджер магазина наберет вас для уточнения приблизительных сроков и стоимости ремонта.
  • Важливо! Магазин має право відмовити в консультаціях, або ремонті, або будь-який іншій допомозі по обладнанню, в разі якщо воно було придбано у неавторизованих дилерів, або завезено на територію України неофіційно.

    Закрити
    Закрити