Правила прийому техніки на гарантійне обслуговування
Ми надаємо сервісне обслуговування виключно нашим клієнтам, і клієнтам, які придбали товари у наших авторизованих дилерів.
Важливо! Швидкість вашого звернення безпосередньо залежить від точного формулювання проблеми. Також в залежності від складності питання і необхідності передачі обладнання на завод-виробника.
Будь ласка, перед початком експлуатації обладнання, ознайомтесь з інструкцією по експлуатації!
Прохання, перед відправкою товару на сервісне обслуговування, заповнити онлайн форму, і поставити підпис, також поставте підпис на гарантійному талоні. Товари, передані без заповненої анкети з підписом - на сервісне обслуговування не приймаються, до моменту заповнення і підпису.
Для якісного і оперативного вирішення питання необхідно:
- вказати ім'я клієнта і номер телефону для зв'язку;
- вказати дату покупки і магазин;
- вказати модель і серійний номер пристрою;
- описати проблему і з яким обладнання експлуатували;
- по можливості скинути нам відео / фото, якщо такі є;
- поставити підпис.
Процедура приема товара на сервисное обслуживание
Важливо! Магазин має право відмовити в консультаціях, або ремонті, або будь-який іншій допомозі по обладнанню, в разі якщо воно було придбано у неавторизованих дилерів, або завезено на територію України неофіційно.